» راهنمای سرویس های شرکت » راهنمای دریافت سرویس

1-  ابتدا پس از ثبت نام و تأیید توسط راهبر سامانه یک کد سطح 4 به شما داده می شود و به تبع آن می توانید با رمز عبور و کلمه کاربری وارد سامانه شوید و از آنجا درخواست های خود را ثبت و پیگیری نمایید و به عبارتی درخواستهایتان را مدیریت نمایید.
2-  بعد از اینکه وارد سامانه شدید از منوی سمت راست درخواست سرویس جدید را انتخاب نمایید. بعد از آن می بایست نوع سرویسی را که مد نظر شما است انتخاب کرده و فیلد های مربوط به فرم درخواست را پر نمائید و در آخر اگر توضیحی دارید در قسمت توضیحات بنویسید.
3- پس از ثبت درخواست شما یک کد رهگیری به شما داده می شود که می توانید در قسمت درخواست با جستجوی کد رهگیری تان آن را مشاهده نمایید.
4-  وقتی در صفحه جزئیات مربوط به درخواستتان باشید در سربرگ های مختلفی که مشاهده می نمائید می توانید درخواست خود را دنبال کنید و مراحلی را که طی کرده است مشاهده نمائید. در سربرگ آخر فرآیندی را که درخواست شما طی می کند ترسیم شده است و مرحله ای که الان در آن است با منحنی قرمز مشخص شده است.
5- به کد رهگیری که به شما داده می شود دو رقم اضافه می شود و شماره قرارداد ایجاد می شود که در سرویس فرمی که در قسمت پیوست ها برایتان صادر می شود هم آورده می شود. که در قسمت قراردادها می توانید با جستجوی شماره قراردادتان اطلاعات مربوط به قراردادتان را مشاهده کنید و عملیاتی )ارتقا، کاهش، جمع آوری( را که برای سرویس تان مقدور است را درخواست دهید. تعداد درخواستی در تعداد نقطه درخواست (یک یا دونقطه بسته به مبداء و مقصد) تعداد شناسه قرارداد در یک قرارداد را بعد از ثبت در مخزن قراردادها می شود. برای انجام عملیات ارتقا، کاهش، جمع آوری می بایست شناسه قراردادهایی را که می خواهید انتخاب کنید. لطفا در حین انجام این کار به مرکز هم دقت کنید و مطمئن شوید که سرویس درستی را انتخاب می کنید.
6-  برای حذف قرارداد در قسمت گزارش گیری هم می توانید با در دست داشتن کد رهگیری و شماره قرارداد و یا متغیرهای دیگر قرارداد مربوطه را جستجو کنید. بعد از اطمینان حاصل کردن از اینکه قرارداد درستی را انتخاب کرده اید (به مرکز دقت کنید)، آن را حذف نمایید.
در قسمت گزارش گیری می توانید همه قراردادهایی را که باز، بسته، یا خاتمه یافته را نیز مشاهده کنید.
برای اینکه درخواست شما به درستی تا انتها رود می بایست به ازای هر نوع سرویس درخواستی به شما کد سطح 5 و شماره پرونده داده شود.