سوالات پر تکرار

 
  •  برای اولین بار مشتری دریافت خدمات هستم برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه CRM چه اقداماتی می بایست انجام دهم؟

 فایل راهنمای ثبت نام متقاضیان  را از بخش راهنمای خدمات  را دانلود نموده و مطابق با راهنما،درسامانه CRM ثبت نام و درخواست خدمات گردد.

  •  قبلا  مشتری دریافت خدمات بوده ام برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه CRM چه اقداماتی می بایست انجام دهم؟
فایل راهنمای ثبت درخواست مشتریان را  از بخش راهنمای خدمات را دانلود کرده مطابق با راهنما،درخواست خدمات گردد.
  • مدارک لازم جهت عقد قرارداد دریافت خدمات چیست؟
پروانه دریافتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی، معرفی صاحبان امضا مجاز 
  • تاریخ اعتبار فرم استفاده از امکانات تا چه زمانی است؟
تاریخ اعتبار هر یک از فرم های استفاده از امکانات حداقل یک سال می باشد ولی تمدید آنها در صورت صلاحدید شرکت برای سال های بعدی بلامانع است.
  • ایا برای هریک از خدمات درخواستی در مراکز مختلف می بایست فرم استفاده از امکانات مجزا، امضا و عودت گردد؟
برای هریک از خدمات در هریک از مراکز ارائه خدمات می بایست یک فرم استفاده از امکانات مجزا از طرف مشتری امضا و عودت گردد.
  • مدارک لازم برای تائید نماینده مشترکین چیست؟
نامه رسمی شرکت جهت معرفی نماینده ممهور به مهر شرکت و کارت شناسایی معتبر
  • نماینده  مشترک به چه صورت می تواند با اداره کل بازاریابی و امور تجاری به عنوان متولی ارائه خدمات به مشتریان ارتباط برقرار کند؟
  • زمان درخواست خدمات تا دریافت آن چه مدت است ؟
با توجه به اینکه بخشی از فرآیند ارائه امکانات بر عهده مشتری و بخشی دیگر بر عهده مراجع نظارتی می باشد، لذا زمان تحویل از یک ماه تا سه ماه متغیر می باشد.
  • مدت زمان ارائه خدمات  بین الملل چقدر می باشد؟
با توجه به اینکه بیشتر شرکت های درخواست کننده  بین الملل، خارجی می باشد که بعضا فاقد نماینده ایرانی بوده و در بسیاری از موارد تنها راه ارتباطی  با آنها  ایمیل (در بعضی مواقع تلفنی) است مدت زمان ارائه یک خدمت از 10 روز تا 20 روز می باشد.
  • راه ارتباطی برای دریافت خدمات  بین الملل چیست؟
در خصوص شرکت هایی که دارای نماینده ایرانی می باشند از طریق ایمیل یا به صورت ارسال نامه کتبی و در خصوص شرکتهای فاقد نماینده ایرانی صرفا از طریق ایمیل: commercial@tic.ir 
  • دوره های صدور صورت حساب خدمات را اعلام کنید؟
صورتحساب های کلیه خدمات بصورت دوره های یک ماهه صادر می گردد.
  • مبلغ وجه التضمین خدمات چه مقدار است؟
مبلغ وجه التضمین، حداقل معادل دو دوره صورتحساب خدمات دریافتی می‌باشد. 
  • آیا دریافت صورتحساب خدمات ارائه شده به مشترکین از طریق سامانه CRM امکان پذیر است ؟ 
صورتحساب کلی قابل رویت و چاپ می باشد  اما در حال حاضر ریز صورتحساب بارگذاری نمی شود.
  • ملاک  تعرفه و محاسبه صورتحساب خدمات ارائه شده چیست ؟
تعرفه و نحوه محاسبه  براساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و هیات مدیره شرکت می باشد.
  • آیا پرداخت آنلاین صورتحساب از طریق سامانه CRM امکان پذیر است ؟
در حال حاضر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از طریق سامانه CRM امکان پذیر نمی باشد.   

تاریخ بروزرسانی : ۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷