• شرح مختصر
  • مشتریان با اتصال به ابر لایه 3 شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، قابلیت دسترسی به کلیه مشترکین داخلی متصل به شبکه ملی اطلاعات را خواهند داشت و تبادل ترافیک داده داخلی توسط شرکت ارتباطات زیرساخت قابل ارائه است.
  • شرح کامل
  • شبکه ملی اطلاعات، شبکه‌ای است پهن باند با پوشش کشوری، امن و پایدار که امکان اتصال  و دسترسی به انواع خدمات پر سرعت را با تعرفه رقابتی برای کلیه کاربران، مبتنی بر فرهنگ اسلامی-ایرانی فراهم می‌سازد به نحوی که کلیه محتوای میزبانی شده در مراکز داده داخل کشور از داخل، مسیریابی می‌شود و تبادل ترافیک داده داخلی در شبکه ملی اطلاعات توسط شرکت ارتباطات زیرساخت قابل ارائه است.
  • الزامات ارائه خدمت
  • دارندگان پروانه  مجاز در حوزه ارتباطات همراه و ثابت از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • نقاط جغرافیایی ارائه خدمت
  • مراکز SC/PC  کشور

تاریخ بروزرسانی : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱
شناسنامه خدمات

نام خدمت: ارائه پهنای باند داده داخلی(NIN)

شناسه خدمت:13062488102

شرح خدمت:مشتریان با اتصال به ابر لایه 3 شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، قابلیت دسترسی به کلیه مشترکین داخلی متصل به شبکه ملی اطلاعات را خواهند داشت و تبادل ترافیک داده داخلی توسط شرکت ارتباطات زیرساخت قابل ارائه است.
مدارک مورد نیاز:ارائه پروانه فعالیت مرتبط از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی، تکمیل فرم پولشویی، ارائه درخواست همراه با تکمیل فرم‌های مربوط درسامانه CRM
نحوه دسترسی:سایت شرکت ارتباطات زیرساخت، میزخدمت اداره کل بازاریابی و امورتجاری

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C)

خدمت به کسب و کار(G2B): دارد

خدمت به دیگر دستگاه های دولتی(G2G): دارد

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارایه خدمت: حدود یک ماه

ساعات ارایه خدمت:ساعات اداری(از 8 لغایت 16:15)

تعداد بار مراجعه حضوری: دو یا سه بار

هزینه ارایه خدمت (ریال):  به بخش تعرفه در شرح خدمت مراجعه گردد.


نحوه دسترسی به خدمت(درخواست خدمت)

اینترنتی: از طریق سامانه CRM

پست الکترونیک:

تلفن گویا یا مرکز تماس:

تلفن همراه:

پیام کوتاه:

دفاتر ارایه خدمت یا دفاتر پیشخوان خدمات:


تاریخ بروزرسانی : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱


تاریخ بروزرسانی : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱

فرم نظرسنجی خدمت

نظر سنجی میزان رضایت از اطلاع رسانی خدمت
1-میزان رضایت از تعاریف ارائه شده





*
2-میزان اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت





*
3- میزان اطلاع رسانی شناسنامه خدمت





*
4-نحوه اطلاع رسانی در خصوص فرآیند ارائه خدمت





*