1- برای اولین بار مشتری دریافت خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "هستم ، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه CRM چه اقداماتی می بایست انجام دهم؟
فایل راهنمای ثبت نام متقاضیان را از بخش راهنمای خدمات دانلود نموده و مطابق با راهنما، درسامانه CRM ثبت نام و درخواست خدمات نمایید.
2-ارایه خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "از شروع فرآیند درخواست توسط مشتری تا زمان بهره برداری بطور تقریبی چند روز بطول می انجامد ؟
با توجه به اینکه بخشی از فرآیند "تصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "بر عهده مشتری و بخشی دیگر بر عهده چندین اداره کل می باشد لذا برای ارایه این خدمت ، علاوه بر مشتری ، چندین اداره کل نقش های متفاوتی دارند لذا بطور معمول انجام فرآیند ارایه این خدمت حدودا 3 الی 4 هفته زمان می برد و در برخی از موارد ، ندرتا" ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد.
3-چگونه می توان از جزییات تعرفه مربوط به خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "و آخرین تغییرات تعرفه مطلع شد ؟
با مراجعه به پرتال شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق لینک زیر می توانید اطلاعات مفیدی در مورد شرح این خدمت و تعرفه آن و سایر اطلاعات دیگر را دریافت نمایید .
4-آیا الزامی برای متقاضیان خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "وجود دارد؟
بله . دارندگان پروانه مجاز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می توانند متقاضی این خدمت باشند .
5-محدوده جغرافیایی ارایه خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "چه مراکزی را در بر می گیرد ؟
در نقاطی که درگاههای بینالملل شرکت ارتباطات زیرساخت وجود داشته باشند ارائه میگردد.