1- برای اولین بار مشتری دریافت خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "هستم ، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه  CRM  چه اقداماتی می بایست انجام دهم؟
فایل راهنمای ثبت نام متقاضیان  را از بخش راهنمای خدمات  دانلود نموده و مطابق با راهنما، درسامانه CRM ثبت نام و درخواست خدمات نمایید.

 

2-ارایه خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "از شروع فرآیند درخواست توسط مشتری تا زمان بهره برداری بطور تقریبی چند روز  بطول می انجامد ؟
با توجه به اینکه بخشی از فرآیند "تصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "بر عهده مشتری و بخشی دیگر بر عهده چندین اداره کل می باشد  لذا برای ارایه این خدمت ، علاوه بر مشتری ، چندین اداره کل نقش های متفاوتی دارند لذا بطور معمول انجام فرآیند ارایه این خدمت حدودا 3 الی 4 هفته زمان می برد و در برخی از موارد ، ندرتا" ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد.

 

3-چگونه می توان از جزییات تعرفه مربوط به  خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "و آخرین تغییرات تعرفه مطلع شد ؟
با مراجعه به پرتال شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق لینک زیر می توانید اطلاعات مفیدی در مورد شرح این خدمت و تعرفه آن و سایر اطلاعات دیگر را دریافت نمایید .

 

4-آیا الزامی برای متقاضیان خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "وجود دارد؟

بله . دارندگان پروانه مجاز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می توانند متقاضی این خدمت باشند .

 

5-محدوده جغرافیایی ارایه خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل صادره "چه مراکزی را در بر می گیرد ؟

در نقاطی که درگاه‌های بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت وجود داشته باشند ارائه می‌گردد.


تاریخ بروزرسانی : ۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۱۴
1- برای اولین بار مشتری دریافت خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل وارده"  هستم ، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه  CRM  چه اقداماتی می بایست انجام دهم؟
فایل راهنمای ثبت نام متقاضیان  را از بخش راهنمای خدمات دانلود نموده و مطابق با راهنما، درسامانه CRM ثبت نام و درخواست خدمات نمایید.

 

2-ارایه خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل وارده"   از شروع فرآیند درخواست توسط مشتری تا زمان بهره برداری بطور تقریبی چند روز  بطول می انجامد ؟
با توجه به اینکه بخشی از فرآیند "اتصال به ابر سوییچ بین الملل وارده"  بر عهده مشتری و بخشی دیگر بر عهده چندین اداره کل می باشد  لذا برای ارایه این خدمت ، علاوه بر مشتری ، چندین اداره کل نقش های متفاوتی دارند لذا بطور معمول انجام فرآیند ارایه این خدمت حدودا 3 الی 4 هفته زمان می برد و در برخی از موارد ، ندرتا" ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد .

 

3-چگونه می توان از جزییات تعرفه مربوط به  خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل وارده"  و آخرین تغییرات تعرفه مطلع شد ؟
با مراجعه به پرتال شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق لینک زیر می توانید اطلاعات مفیدی در مورد شرح این خدمت و تعرفه آن و سایر اطلاعات دیگر را دریافت نمایید.
 
4-آیا الزام امنیتی برای خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل وارده"  وجود دارد؟
بله . متقاضی این خدمت باید دارای  پروانه شبکه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشد 
 
5-محدوده جغرافیایی ارایه خدمت "اتصال به ابر سوییچ بین الملل وارده"  چه مراکزی را در بر می گیرد ؟
این خدمت در تمامی درگاه‌های بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت قابل ارایه می باشد .


تاریخ بروزرسانی : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۰۹
1-برای دریافت خدمت ارایه لینک کدهای خدماتی، مشتریان کدام یک از سرویس های شرکت ارتباطات زیرساخت را بایست داشته باشند؟
برای این منظور مشتریان الزاما می بایست با مراجعه به سامانه CRM سرویس ابر سوئیچ بین شهری را از شرکت ارتباطات زیرساخت دریافت نمایند.

 

2- برای اولین بار مشتری دریافت خدمت "اجازه استفاده از ابر سوئیچ بین شهری" هستم ، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه  CRM  چه اقداماتی می بایست انجام دهم؟
فایل راهنمای ثبت نام متقاضیان  را از بخش راهنمای خدمات دانلود نموده و مطابق با راهنما، درسامانه CRM ثبت نام و درخواست خدمات نمایید.

 

3-ارایه این خدمت، از شروع فرآیند درخواست توسط مشتری تا زمان بهره برداری بطور تقریبی چند روز  بطول می انجامد؟
با توجه به اینکه بخشی از فرآیند "اجازه استفاده از ابر سوئیچ بین شهری" بر عهده مشتری و بخشی دیگر بر عهده چندین اداره کل می باشد  لذا برای ارایه این خدمت ، علاوه بر مشتری ، چندین اداره کل نقش های متفاوتی دارند لذا بطور معمول انجام فرآیند ارایه این خدمت حدودا 3 الی 4 هفته زمان می برد و در برخی از موارد ، ندرتا" ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد.

 

4-چگونه می توان از جزییات تعرفه مربوط به  این خدمت و آخرین تغییرات تعرفه مطلع شد؟
با مراجعه به پرتال شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق لینک زیر می توانید اطلاعات مفیدی در مورد شرح این خدمت و تعرفه آن و سایر اطلاعات دیگر را دریافت نمایید.  https://services.tic.ir/fa/khadamatmokaleme/beynshahri

 

5-برای راهیابی کدهای خدماتی استانی آیا نیاز به دریافت خدمت ابرسوئیچ بین شهری شرکت ارتباطات زیرساخت می باشد؟ 
خیر . در صورتی که مشتری نیاز به راهیابی کدهای خدماتی در سطح کشور (بین استانی) داشته باشد باید الزاما سرویس ابر سوئیچ بین شهری را از طریق سامانه CRM شرکت ارتباطات زیرساخت دریافت نمایند.
 

تاریخ بروزرسانی : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۱۰
1- برای اولین بار مشتری دریافت خدمت "ارائه شبکه هوشمند سراسری (IN)" هستم ، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه  CRM  چه اقداماتی می بایست انجام دهم؟
فایل راهنمای ثبت نام متقاضیان  را از بخش راهنمای خدمات دانلود نموده و مطابق با راهنما ، درسامانه CRM ثبت نام و درخواست خدمات نمایید.

 

2-خدمت "ارائه شبکه هوشمند سراسری (IN)" از شروع فرآیند درخواست توسط مشتری تا زمان بهره برداری بطور تقریبی چند روز  بطول می انجامد؟
با توجه به اینکه بخشی از فرآیند "ارائه شبکه هوشمند سراسری (IN)"بر عهده مشتری و بخشی دیگر بر عهده چندین اداره کل می باشد  لذا برای ارایه این خدمت ، علاوه بر مشتری ، چندین اداره کل نقش های متفاوتی دارند لذا بطور معمول انجام فرآیند ارایه این خدمت حدودا 3 الی 4 هفته زمان می برد و در برخی از موارد ، ندرتا" ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد.

 

3-چگونه می توان از جزییات تعرفه خدمت"ارائه شبکه هوشمند سراسری (IN)" و آخرین تغییرات تعرفه مطلع شد؟
با مراجعه به پرتال شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق لینک زیر می توانید اطلاعات مفیدی در مورد شرح این خدمت و تعرفه آن و سایر اطلاعات دیگر را دریافت نمایید .  
 
4-آیا الزامی  برای مشتریان متقاضی  خدمت "ارائه شبکه هوشمند سراسری (IN)"وجود دارد؟
بله. دارندگان مجوز ارائه خدمات شبکه هوشمند از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می توانند متقاضی این خدمت باشند.

 

5-محدوده جغرافیایی ارایه خدمت "ارائه شبکه هوشمند سراسری (IN)"چه مراکزی را در بر می گیرد؟
کل کشور
 

تاریخ بروزرسانی : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۰۶
1-برای دریافت خدمت ارایه لینک کدهای خدماتی، مشتریان کدام یک از سرویس های شرکت ارتباطات زیرساخت را بایست داشته باشند؟ 
برای این منظور مشتریان الزاما می بایست با مراجعه به سامانه CRM سرویس ابر سوئیچ بین شهری را از شرکت ارتباطات زیرساخت دریافت نمایند.

 

2- برای اولین بار مشتری دریافت خدمت " ارایه لینک کدهای خدماتی " هستم تا بتوانم کدهای خدماتی را دریافت نمایم ، برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه  CRM  چه اقداماتی می بایست انجام دهم؟
فایل راهنمای ثبت نام متقاضیان  را از بخش راهنمای خدمات دانلود نموده و مطابق با راهنما، درسامانه CRM ثبت نام و درخواست خدمات نمایید.

 

3-خدمت " ارایه لینک کدهای خدماتی "  از شروع فرآیند درخواست توسط مشتری تا زمان بهره برداری بطور تقریبی چند روز  بطول می انجامد ؟
با توجه به اینکه بخشی از فرآیند " ارایه لینک کدهای خدماتی " بر عهده مشتری و بخشی دیگر بر عهده چندین اداره کل می باشد  لذا برای ارایه این خدمت ، علاوه بر مشتری ، چندین اداره کل نقش های متفاوتی دارند لذا بطور معمول انجام فرآیند ارایه این خدمت حدودا 3 الی 4 هفته زمان می برد و در برخی از موارد ، ندرتا" ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد .
 
4-چگونه می توان از جزییات تعرفه مربوط به  خدمت " ارایه لینک کدهای خدماتی " و آخرین تغییرات تعرفه مطلع شد ؟
با مراجعه به پرتال شرکت ارتباطات زیرساخت از طریق لینک زیر می توانید اطلاعات مفیدی در مورد شرح این خدمت و تعرفه آن و سایر اطلاعات دیگر را دریافت نمایید .  https://services.tic.ir/fa/khadamatmokaleme/khadamati

5-برای راهیابی کدهای خدماتی استانی آیا نیاز به دریافت خدمت ابرسوئیچ بین شهری شرکت ارتباطات زیرساخت می باشد ؟ 
خیر. در صورتی که مشتری نیاز به راهیابی کدهای خدماتی در سطح کشور (بین استانی) داشته باشد باید الزاما سرویس ابر سوئیچ بین شهری را از طریق سامانه CRM شرکت ارتباطات زیرساخت دریافت نمایند .


تاریخ بروزرسانی : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۰۶